piątek, 1 grudnia 2017

Żółta bransoletka

Lubię bransoletki.
To widać, jak często je pokazuję.
I znów coś zmajstrowałam :)
bransoletka na gumce, żółte jadeity, kryształki Swarovskiego i cyrkonie

Maleńkie, 6mm kamienie żółtego jadeitu, fasetowane kryształki Swarovskiego i cyrkoniowe przekładki stworzyły delikatną bransoletkę w kolorze słońca, z błyskotliwymi refleksami.

Wszystkie koraliki nawlekłam na silikonową gumkę. O sposobach zawiązania węzła na okrągłej gumce pisałam tutaj.
Jako zawieszkę, bo lubię kiedy coś "dynda" na bransoletce, użyłam małych kryształków, oprawionych w miedź.
To znaczy w metal, w miedzianym kolorze.
bransoletka na gumce, żółte jadeity, kryształki Swarovskiego i cyrkonie
 bransoletka na gumce, żółte jadeity, kryształki Swarovskiego i cyrkonie
 bransoletka na gumce, żółte jadeity, kryształki Swarovskiego i cyrkonie
Ot, takie maleństwo. A cieszy :)

Gosia

6 komentarzy:

  1. Piękna, w słonecznych odcieniach :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię bransoletki, kiedyś miałam ich o wiele więcej, teraz trochę mi się zmieniło i głównie noszę zegarki ale malutka kolekcja pozostała. Twoja bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Gosiu cieplutko...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja odwrotnie. Kiedyś nosiłam zegarek, a teraz bransoletki :)

      Usuń
  3. Z jednej strony kojarzy mi się ze słońcem, latem, wakacjami, a z drugiej z bursztynami, które czasami można znaleźć nad polskim morzem :) Bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz