niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy Rok - wisor w brązach

Witajcie w Nowym 2017 Roku :)


Z rozpędu i przyzwyczajenia napisałam "2016" :) Trzeba się przestawić :)

Jak spędziłyście Sylwestra?
Właściwie, to napisałam "spędziłyście" zakładając, że zaglądają tu tylko kobiety. A może jest inaczej?

Ja tę ostatnią noc w roku spędziłam w domu. Oglądałam transmisję z Zakopanego na TVP2, a trochę "skakałam" po innych kanałach. I tak trafiłam np. na koncert "ABBA w Studio 2" z 1976 roku :)
To było wydarzenie :))) Kto pamięta, ten wie, o co chodzi.
Ja pamiętam :(

To tyle w temacie Sylwestra, a teraz czas zacząć się chwalić :))


Pod koniec ubiegłego roku, jak to brzmi :) koleżanka poprosiła mnie o zrobienie wisiora pasującego do brązowej bransoletki, którą zakupiła przez zupełny przypadek. Szukała sukienki, a bransoletka po prostu ją oczarowała :)
Szukałam pomysłu, inspiracji i tak powstał wisior, a właściwie naszyjnik - jak zwał, tak zwał - ważne, że pasujący do bransoletki.
naszyjnik i wisior z porcelany, zawieszony na sznurkach, brązy

Wisior zrobiłam z dwóch kul porcelany i małego kamienia na górze. Niestety nie udało się ustalić jego nazwy, ale to nie jest najważniejsze :) Te elementy zawiesiłam na grubej, długiej szpilce. Dodałam przekładki itp.
Wisior jest zamocowany do ozdobnego kółeczka, do którego z drugiej strony przymocowałam pęk sznurków.
Oczywiście utrzymanych w brązowej tonacji kolorystycznej.
Tak wygląda komplet, czyli bransoletka i naszyjnik. Jutro przekażę je do rąk Właścicielki. Niech Jej się nosi :)
naszyjnik i wisior z porcelany, zawieszony na sznurkach, brązy

naszyjnik i wisior z porcelany, zawieszony na sznurkach, brązy

ABBA


A co na zakończenie? Oczywiście ABBA i Dancing Queen z 1976 roku




Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

P.S.
Serdecznie witam nową Obserwatorkę.

P.S. 2
Chyba obejrzę "Mamma Mia!" :)

pozdrawiam
Gosia

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego Naj w 2017, przede wszystkim zdrowia :). Ja chyba się starzeję, bo mnie już Sylwester nie bawi, nawet nie włączyliśmy żadnego koncertu w telewizji, zobaczyliśmy film w łóżku, otwarliśmy substytut szampana czyli puszkę Somersby (bo tych pseudoszampanów nie lubimy). I tak Sylwester minął. Ktoś powie, że "zgredowato", może i tak, ale następnego dnia człowiek budzi się pełny energii a nie wypluty i skacowany, czego nie cierpię. (...)
    Naszyjnik jak zwykle bardzo trafiony, idealnie pasuje, napisze raz jeszcze że potrafisz łączyć ze sobą "kamyki" (kształty, kolory, materiały), naprawdę dobrze ci to wychodzi. Masz wyczucie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior!
    Dobrego Roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace :) Wszystkiego dobrego na ten nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, by ten nowy rok był dla Ciebie tak piękny jak ten wisior!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw kamieni, fajnie połączone :)

    Spełnienia marzeń w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace świetne, wisior cudny...
    Właśnie słucham ABBY, te lata 70-te, moje lata młodości...uwielbiam...uwielbiam ABBĘ...
    Sylwestra spędziłam w domu ze znajomymi przy muzyce z lat 80-tych na Polsacie z Katowic.
    Wszystkiego NAJ! Gosiu w Nowym 2017 Roku...pozdrawiam, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ABBĘ, szkoda, że nie było mnie na świecie gdy oni grali. :c
    Wisior pasuje idealnie do bransoletki, jest bardzo ładny. :D

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz