piątek, 6 listopada 2015

Bransoletka ze słoniem

Bardzo lubię delikatne bransoletki, bo dają możliwości łączenia ich w różne zestawy.
Dziś pokażę Wam bransoletkę w miedziano-brązowo-karmelowej tonacji. Wiem, że to brzmi skomplikowanie :)
Tę bransoletkę, na gumce, zrobiłam z kwarcu barwionego pomarańczowego, perełek i kryształków.
Główną ozdobą bransoletki jest zawieszka - słoń.

bransoletka na gumce, brązowa, zawieszka słoń
bransoletka na gumce, brązowa, zawieszka słoń
bransoletka na gumce, brązowa, zawieszka słoń

A Wy? Lubicie nosić pojedyncze bransoletki, czy też w zestawach?
Takie małe, delikatne drobiazgi, a może coś bardziej wyrazistego i rzucającego się w oczy?

pozdrawiam
Gosia



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Ja bardzo lubię jak przy bransoletce coś "dynda", jak ten słonik właśnie:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde śliczna. Bardzo fajne kolory bo moga pasować do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę nosić pojedyńcze, mogę w zestawach, nie ma różnicy. Ostatnio noszę bransoletki trochę rzadziej. Tak mała zmiana u mnie. Twoja bransoletka podoba mi się. bardzo ciekawa. Serdecznie pozdrawiam Gosiu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bransoletka kojarzy mi się ze starym złotem. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka :) Kolorki koralików ładnie się komponują. Ja także lubię bransoletki w zestawach,takie delikatniejsze zawsze fajnie komponują się w grupie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka, bardzo mi się podoba ten dobór kolorów :)
    Ja noszę bransoletki pojedynczo, bo bardziej zwraca uwagę ta jedna konkretna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosta a jaka ładna... ah, jak dawno nie wyciągałam koralików... ciągle mało czasu.... muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) A wiadomo, że słoń z podniesioną trąbą przynosi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka Gosiu, bardzo mi się podoba taki układ kamieni i kolorów :)
    Ja zwykle noszę z kamieni 10mm po trzy na raz, a z 8mm nawet po cztery :) Mam takich bransoletek ... kilkadziesiąt. No, na pewno ponad czterdzieści :P i jeszcze mi się nie znudziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię nosić po kilka bransoletek na raz, i dlatego staram się robić takie, które można zestawiać :)

      Usuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz