sobota, 28 lutego 2015

Lustro decoupage "Tajemniczy ogród"

Ostatnio była biżuteria, to teraz czas na decoupage :)
Dziś mało słów, a więcej zdjęć.
Oto klucz do Tajemniczego ogrodu ...

lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
lustro decoupage, róże, kokarda, klucz
Ogród pełen róż został umieszczony na tym lusterku. Lekko połyskująca kokarda dodaje jemu uroku, a kluczyk, to taka "wisienka na torcie" :) Romantyczne, nostalgiczne, zamglone ...

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja rama, kokarda i owszem, ale ten kluczyk jakoś mi nie pasuje, ale to tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rama, kupuję razem z kluczem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rama jest niesamowita! A już ten kluczyk to wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, taki mały szczególik, a jak dodaje smaczku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne lusterko! Ten kluczyk taki nietypowy, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz