czwartek, 8 stycznia 2015

Organizacja bloga

Jakiś czas temu postanowiłam rozbudować bloga i założyłam kilka zakładek:
Strona główna
O mnie / kontakt
Galeria DECU
Galeria BIŻU
BOŻE NARODZENIE
WIELKANOC
Tutaj mnie znajdziesz.

Do zakładek Galeria i tych świątecznych powklejałam zdjęcia swoich prac, wraz z odnośnikami do stron.
A potem ich nie aktualizowałam :( Biżuterii i prac dekupażowych przybywało, a zdjęć w zakładkach - nie. 

Usunęłam więc zakładki Galeria DECU i Galeria BIŻU. Pozostawiłam, na razie, zakładki świąteczne, bo tam niewiele się  u mnie dzieje :)



Do każdego posta dodaję etykiety, a wykaz wszystkich kategorii etykiet znajduje się po prawej stronie. Jeśli ktoś będzie zainteresowany, to sobie poszuka :)

Uznałam, że szkoda mojego czasu na aktualizację zakładek. Lepiej ten czas poświęcić na buszowanie po Waszych blogach i pisanie postów :)
No to lecę pobuszować :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciszę się, że do mnie zaglądasz. Dziękuję za komentarz